28 augustus 2023 - Publicatie

Klanttevredenheidsonderzoeken Maastricht Sport 2023

In de klanttevredenheidsonderzoeken voor Maastricht Sport is gekeken naar de tevredenheid van klanten over het Geusseltbad en de beweeggroepen.  Ook is er gekeken naar de tevredenheid van vertegenwoordigers van (sport)organisaties die gebruik maken van de binnen- en buitensport accommodaties. De verschillende rapportages zijn hieronder beschikbaar in pdf-formaat.

Klanttevredenheidsonderzoek Geusseltbad

Het Geusseltbad wordt beheerd door Maastricht Sport. Bij het klanttevredenheidsonderzoek voor het Geusseltbad zijn onder andere vragen gesteld over de thema's veiligheid,  schoonhouden, lesaanbod en begeleiding, en communicatie. In totaal hebben 3.975 mensen gereageerd op het onderzoek door het invullen van een vragenlijst.

Klanttevredenheidsonderzoek beweeggroepen

Maastricht Sport vindt het belangrijk dat sport een deel is van ieders levensstijl. Daarom organiseert Maastricht Sport diverse sport- en beweegactiviteiten in Maastricht. Ruim 90 professionals verzorgen dagelijks activiteiten voor meer dan 1.100 deelnemers.

Bij het klanttevredenheidsonderzoek voor de beweeggroepen zijn onder andere vragen gesteld over de thema's veiligheid, onderhoud, lesaanbod en begeleiding, en communicatie. In totaal hebben 484 mensen gereageerd op het onderzoek door het invullen van een vragenlijst.

Klanttevredenheidsonderzoek vertegenwoordigers

Maastricht Sport beheert 18 binnensport- en 10 buitensportaccommodaties. Deze accommodaties kunnen door personen of organisaties gehuurd worden voor gebruik. Maastricht Sport heeft behoefte aan inzicht in de tevredenheid van deze personen en organisaties. 

Bij het klanttevredenheidsonderzoek onder vertegenwoordigers zijn onder andere vragen gesteld over de thema's prijs/kwaliteit, schoonhouden, huurprocedure, dienstverlening en communicatie. In totaal hebben 161 vertegenwoordigers van verenigingen, organisaties en onderwijsinstellingen gereageerd op het onderzoek door het invullen van een vragenlijst.